در این دوره چه آموزش داده می شود؟
اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعهای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار میگیرد.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار میگیرد.
تعریف بازاریابی دیجیتال
سایت HubSpot که از سایتهای معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب میشود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب میشود.
به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همهی آن تکنیکها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار میگیرند.
اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر میرسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت
بخش اول کارگاه دیجیتال مارکتینگ ویدئو
بخش دوم کارگاه دیجیتال مارکتینگ ویدئو
بخش سوم کارگاه دیجیتال مارکتینگ ویدئو
بخش چهارم کارگاه دیجیتال مارکتینگ ویدئو
ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه بدون ریسک
در صورت عدم تطابق دوره با سرفصلها، وجه پرداختی شما را بازگشت خواهیم داد.
آزمونهای مرتبط
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
کارگاه آموزشی تفکر استراتژیک
تفکر استراتژیک چیست و چه تفاوتی با دیگر سبکها دارد؟ تفکر استراتژیک به عنوان «یک توانایی فردی برای تفکر مفهومی،…
رکورد شکنی فروش
آماده ای رکورد فروش خود را ارتقاء دهی؟ آیا میدانی بیشترین آمار ثروتمندان دنیا مرتبط با فروشندگان حرفه ای است؟…
آموزش نرم افزار فروشگاهی پوزایران
نرم افزار فروشگاهی پوزایران به صورت کاملا اختصاصی برای تمام فروشگاه های بزرگ، متوسط و کوچک طراحی شده است. نرم افزار…
امتیاز دانشجویان دوره
120,000 تومان 10,000 تومان
ثبت نام دوره متوقف شده است
مهندس رضا استادی
مدیرعامل شرکت فناوران گیتی افروزتبلیغات
ثبت نام دوره متوقف شده است